vrijdag 22 april 2011

Ik ga voor katoenen billendoekjes!



Ik ben t zat die gewone billendoekjes en ik maak ze nu zelf 1 het is goed koper en 2 beter voor mn baby ik probeer net ff wat stoffen op te zoeken die op een verpakking staan van baby billen doekjes
Op de helft bestaat er geen antwoord als ik er naar google dus ik durf t niet meer ik heb s eerder billendoekjes gehad bij mn zoontje en toen kwam ik tot de schokkende ontdekking dat er stoffen in zaten die voor teelbal kanker kon zorgen! En daar veeg je je kind dus mee af!
Ik ga deze dagen naar tuinen en haal wat natuurlijke producten en maak zelf mn billendoekies.
Noem mij maar een hippie maar ik wil niet dat mijn kind lijdt onder die giftige stoffen die ze overal ingooien.
(zo dat is van me af geschreven =D )

2 opmerkingen:

  1. Hey! Als je het "recept" weet, laat het me dan even weten... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge....dat is toch te gek voor woorden...heb er nooit over nagedacht...ik ben benieuwd hoe jij het gaat maken!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen