zaterdag 16 april 2011

BV nieuws geen ontsteking meer!


Yes! mn meisje heeft me door een melkverstopping/borstonsteking heen geholpen gister tot net een mega stuwing die ik niet weg kon krijgen.

Ja wat kan je in het weekend.. als er iets is wat ik liever niet doe is naar de HP bellen 1 geen vervoer en twee ik heb liever geen antibiotica.

Maar goed niet nodig schijnbaar had ik een verstopping van een melkklier wat mn kleine meid begint me net te kloeken ze moest luchthappen anders verslikte ze zich wil ook wel als anderhalve dag de melk op hoopt en ineens los komt=D

Maar yes geen pijn meer!

2 opmerkingen:

  1. Fijn hoor!!!! Ik weet wat het is ;-((
    Lekker er weer van genieten,he!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig. Ik kan me uit mijn tijd nog goed herringeren dat een verstopping geen pretjes was.Heerlijk he zo,n kleintje aan de borst.

    BeantwoordenVerwijderen