maandag 4 april 2011

Ben ik nu zo jaloers?!

Ik heb zo'n hekel aan mensen die mijn kinderen gaan claimen en uit goede bedoelingen alles voor mijn kinderen gaan kopen.. Voorbeeld ik loop met marietjes in de stad ik zeg tegen haar in de hema tjee ik vind dat puzzeltje leuk die ga ik de volgende keer voor Raf kopen, gistere kom ik bij haar en wat heeft ze m gekocht.. precies dat puzzeltje. Nog een voorbeeld ik vertel haar dat we een mooie verjaardagskalender hebben gemaakt sterker nog ik liet het haar zien en wat had ze gister voor hem..precies en wat lag er vanmorgen op de tafel en hing er in de wc die KALENDER!! En die zelf gemaakte was alweer oud nieuws! Ben ik nu jaloers?? Ik kan hier niet tegen het zijn mijn kinderen! S. vind dat ik me aanstel en dat het lief is maar ik herken dit gedrag dat flikte zn moeder ook die kon het ook zo spelen dat zij de beste was en maakte met die seintjes me zwart. Bah! Ik hoor dankbaar te zijn maar ik hou hier dus echt niet van!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen