maandag 21 maart 2011

Zwier!!

Ben daarnet lekker ff vlot door mn huisje heen gezwiert dat zonnetje doet me echt goed!
Boven is helemaal gestofzuigt en gedweild mn badkamertje blinkt weer en dat was hard nodig benden is mn keuken schoon en m n woonkamer. Echt heerlijk vandaag ff de lente in de bol man heeft de lavendel bij geknipt zie mn vorige blog en nu zit ik ff heerlijk bij te komen zodadelijk alleen nog ff een wasje ophangen en dan mn stoere bink van school halen.
(af en toe wel s fijn om niemand in de hut te hebben)
Volgende week ga ik elke dag er 1 keukenkastje p dag er bij pakken met poetsen aan de binnen kant jullie zijn mij getuigen nu kom ik er niet onder uit anders mag ik me wel schamen haha.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he de zon!!!
    Er is altijd maar 1 minpuntje en dat is dat ik nu steeds denk 'Ik moet nu ECHt de ramen zemen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he de hut weer schoon. Ik geloof dat we allemaal de kriebels krijgen

    BeantwoordenVerwijderen