zondag 13 maart 2011

Mijn kaarsje brand ik voor...


Ik heb t al vaker geschreven op een andere site van me,

Mensen staan te veel stil bij de vreselijke dingen op aarde bij angst, verdriet ziekte en dood.



Nu wat er gebeurt is in Japan heel erg natuurlijk maar mijn kaarsje brand ik voor de levende die het nu moeilijk hebben mijn kaarsje brand ik voor vrede rust warmte en liefde want dat is wat deze mensen nodig hebben ook brand ik mijn kaarsje voor wederopbouw van hun leven en dat er wederom weer een glimlach te zien zal zijn op hun gezichten.



Ik denk dat de overledenen van deze ramp hun weg en rust vanzelf zullen vinden als ze zien dat het met de achtergelaten dierbare weer goed zal gaan.



Dus daarom brand ik mijn kaarsje voor de levende en natuurlijk niet alleen voor Japan maar ook voor de rest van de wereld.






1 opmerking:

  1. Heel mooi geschreven! Daar zal ik ook mijn kaarsje voor branden!

    BeantwoordenVerwijderen