dinsdag 1 maart 2011

Mensen laat me zelf uitzoeken wat ik stem!

Vandaag wordt er weer gestemt... *zucht
Ik voel me zo gedwongen want als je niet stemt dan gaat je stem automatisch naar een partij waar je helemaal niet voor zou kiezen.
En dat getouwtrek!
Stem rechts!
Nee vooral niet rechts!! stem in Godsnaam LINKS!
Alsof God er wat aan heeft dat je stemt..-.-
En stem vooral niet op zweverige partijen die de kamer toch nooit zullen halen!
Mijn God ik wil niet!!
Echt mensen maken het zo moeilijk, af en toe ben ik mensen ook zo zat, ze proberen alles voor je te regelen terwijl ze zo hard roepen "ik heb geen oordeel over anderen" en ze menen allemaal respect voor je te hebben ... jaja ik heb t gemerkt, ik zelf heb zoiets dat moeten mensen zelf uit maken mijn mening is dat het amper nut heeft want wij mogen kiezen uit uit mensen die allang uitgekozen zijn voor de regering super aardig dat we uit hun keuzes weer een partij mogen kiezen!
Nou mensen ik stem vandaag wel ik stem op de partij van de dieren!
Dan gaat mn stem niet naar een partij die ik nooit zou kiezen omdat ik niet zou stemmen, mn stem gaat niet naar rechts en niet naar links ik doe het voor de dieren.. als t daar ook maar aankomt..
of het nut heeft.. ik weet het niet hoor heb mn twijfels erbij. Maar in elk geval voor de dieren!
(deze blog gaat over mensen die ik in mijn leven ervaar dus voel je maar niet aangesproken hoor =D)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen