donderdag 24 maart 2011

Leven en laten leven...buren deel 2

Nou heb ik van de week van me afgeschreven over de lavendel die we nu keurig hebben terug gesnoeit nou hebben de buren achter een tuin chaletje staan keurig niets om op aan te merken maar ligt er sinds gistere of zo zakjes op het dakje met beschimmeld brood, maar nu komt het dat huisje is aangrenzend aan onze schutting, vanmorgen lagen er al wat zakjes in onze tuin.
Zoals ik het hier beschrijf lijkt het alsof wij de zakjes op hun schuurtje gegooit hebben!
Nou dus niet! ik verdenk hun er zelf van zodat ze ons weg kunnen pesten, vanmorgen hebben we een brief naar de wijk agent geschreven of hij smaen met ons en met hen om de tafel kunnen gaan zitten want die pesterijen komen bij mij de spuigaten uit ik heb hen nooit wat aan gedaan en ben het spuugzat dat zij telkens dingen verzinnen om ons weg te pesten uit de buurt!
Het zal wel misschien niet opgelost worden maar we hebben dan in ieder geval een melding gemaakt ze trekken zo langzamer hand t bloed onder mn nagels vandaan ik kan wel gillen straks staat die tang hier aan de deur om te vragen of het bij ons vandaan komt! Net ff door t raam gekeken en zag dat ze het er zelf al af geplukt had.
Leuk als ze dit in de rondte gaat roddelen.
Ik heb t even gehad.
Ik laat hun wel leven maar zij ons niet =(
Sorry hoor voor mn gezeur maar t moet ff van me af.
Hier meer over zodra we de agent gesproken hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen