zondag 6 maart 2011

Komt er ooit een einde aan??

Ach ja ff klagen je kent het vast wel heb je 2 trommels wasgoed gewassen en opgehangen kom je op een van de kamers toch nog een sok tegen .. DIE zou ik dan zo graag weggooien he!! Ik heb een gloeiende hekel aan de was maar goed ik heb een machine dus deze zeur zeurt weer s om niets maar toch die sok had erbij gemoeten!!

Of de afwas ja daar heb ik geen machine voor en ja voel me super als het netjes weer in de kast staat maar ... dan staat er weer ergens anders een bord dat ik over t hoofd heb gezien!
Afentoe ben ik klaar met deze klusjes en dan zou ik het liefste (DOE ik niet) manlief willen verbieden te drinken, eten zich om te kleden, wat?! hij mag zn schoenen dan ook niet meer aan dan blijft alles keurig schoon haha
En wat hebben sommige kerels toch met voor ieder drankje een nieuw glas pakken??




Maar goed hoort erbij, ben wel bek af =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten