vrijdag 18 maart 2011

Ik wil geen vlees meer eten maar wel hamburger! =D


Ik zelf ben al vegetarisch vanaf mn 3e ik weet niet beter maar mn kinderen hebben de keuze.Gesprek tussen mij en mn zoontje:

Rafaël: mama?

Ik: ja?

Rafaël: jij eet toch nepvlees he??omdat je het zielug vind?

Ik: ja ik vind het zielig voor de beestjes

Rafaël: ik wil ook geen vlees meer

Ik: Ja maar papa zal daar niet zo blij mee zijn

Ik: vind je hamburger lekker?

Rafaël: ja

Ik: dat is vlees

Rafaël: oh dan eet ik alleen hamburger

Ik: en frikandel?

Rafaël: dat is toch geen vlees mama

Ik: jawel dat is van vlees

Rafaël: van welk dier?

Ik: geen idee

Rafaël: ok dan alleen hamburgers en frikandel

Ik: en kip? dat lust je toch ook?

Rafaël: ja vind ik jammie!

Ik: nou Raf beslis jij nu maar als je wat ouder bent of je vlees wilt eten of niet.

Rafaël: ok.


Deze momenten zijn zo leuk haha =D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen