vrijdag 4 maart 2011

Celeste 3 maanden CBcontrole


Celeste doet het super goed! vanmorgen op t CB geweest
in 20 dagen is 520gr aan gekomen
Geb.gewicht was 3785 en nu weegt ze ....
5260gr!
Ze was 52 cm en nu is ze

59cm!
Ik weet niet wat voor voeding ik geef maar ze groeit er goed van!


Haar ontwikkelingen
zijn meer lachen,

belletjes blazen,

ze heeft haar vingers en
teentjes ondect die ze uitvoerig scheel zit te bekijken haha
en het nephuiltje doet ze goed want toch trap ik er nog wel eens in en dan ga je kijken en dan begint ze te lachen.


Nou heeft ze het kunstje dat ze sinds 12 weken kon ook keurig laten zien aan de verpleegkundige van t cb ze draaide zich om van haar buik naar haar rug hahaha dat gezicht van dat mens haha ja maar zegt ze dit horen baby's van 13 weken nog niet te doen dat is wel zeldzaam! Ik apetrots!


Prikkie was wel weer zielig en ze slaapt vandaag veel.


Over slapen gesproken ze slaapt eigelijk al sinds week 4 door.
23.00 laatste voeding en dan slaapt ze gerust door tot onze wekker gaat en zetten wij die niet maakt ze ons 7.30 wel wakker dus prima.
Speelgoed begint ze ook al te pakken sinds week 11.
Dus ze doet het super!

1 opmerking:

  1. Ik heb ook net zo'n verslagje gepost op mijn blog. Nelle is nu ook 3 maanden gepasseerd, maar ze weegt wel ietsje meer en is ook iets groter. Dat omdraaien kan ze nog niet en ik denk inderdaad dat het vroeg is, doorslapen...tja gemiddeld een 6h per nacht, maar ze drinkt haar laatste voeding al rond 18h -19h en als ik ze dan laat doorslapen slaapt ze 10h, maak ik ze nog eens wakker rond 21h dan slaapt ze veel minder...tis nog zoeken, alhoewel het al mijn derde dochter is...ik ben er zo'n beetje uit geweest want Aagje is nu 3j...

    BeantwoordenVerwijderen