maandag 21 maart 2011

Buren, de lavendel gaat eraf!!


We hebben al een tijd ruzie met onze buren het is begonnen om iets persoonlijks waar ik niet verder op in ga maar deze mensen zeiken letterlijk over alles!!

Vorig jaar zomer dachten ze ff dat we onze lavendel gingen bij knippen terwijl het vol zat met hommels! Ja want wat als deze haar kind zouden steken... een beetje ouder leert haar kind niet te slaan naar deze beestjes en dat als je ze met rust laat ze ook echt niets doen.

Maar goed komt buurvrouw hier aan de deur of we ons zelf maar s zouden willen laten steken.. nee dat vroeg ze niet maar of we het direct wilde bij knippen!


Vandaag is het lente en nu knippen we het pas bij zodat aankomende zomer de bijen weer iets lekkers hebben!

Je zult misschien denken van ach hou rekening met de buren maar het gaat op de manier waarop we kwamen hier net wonen en hadden nog geen grasmaaier en ons gras stond daardoor een halve meter hoog ze kwam al snel zeiken over ons gras maar ja een dure verhuizing laat geen geld over voor een grasmaaier. Al gauw kwam ze ook zeuren over onkruid dat onder de schutting door groeide en wat zeker t top punt was is dat ze de 2e kraamdag haar man op ons af stuurde want onze babyfoon stond te hard!! terwijl tussen onze huizen 2 garages in staan!

Ik kon wel gillen toen en dat terwijl ik net bevallen was.


Voor mij is dit een stukje dat ff van me afgeschreven moet worden.

En het erge is we knippen vandaag de lavendel bij voor onszelf maar die buurvrouw zal nu hoogstwaarschijnlijk denken dat we het eindelijk doen om van haar af te zijn.

We praten niet meer met hun voor mij zijn ze lucht!!
Dag oude lavendel
Hallo nieuwe lavendel!

1 opmerking: