vrijdag 4 maart 2011

Babyproduct van de maand

Deze heb ik gekregen en eigelijk is het ook geen baby speelgoed maar voor 1 jaar maar is dit niet super schattig??!! Vind ik wel beetje hello kitty fan zou er haast zelf mee gaan spelen..( Die kids boffen maar)


Dit zelf is meer t favo product van manlief omtrent de baby:
Kon niet alles laten zien maar hij is laatst thuis gekomen "lieverd ik heb een verrassing voor je" zegt ie..
Komt ie aan met 3 spuitflacons allesreinigende dettol met 6 handzeep pompjes dettol,
met 2 pakjes doekjes voor de huid van "
en 2 pakken wegwerpschoonmaakdoekjes van dettol!
Nou ja wel lekker hygienisch =D Maar volgens mij is dit de c1000 euroknaller koopje geweest 1 halen 2 betalen je kent het wel.
En wie staat ermee te poetsen.. ik maar goed het zijn de leukste cadeautjes die je krijgen kan.

En deze natuurlijk is al super voor Celeste dr ontwikkeling en dat is de babygym deze had ik gekregen zou zelf iets anders hebben uitgezoch maar ze vind het interessant:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten