donderdag 10 maart 2011

Advies voor mn kinderen Geniet!


Ik zou mn kids adviseren zoveel mogelijk van hun zorgeloze leventje te genieten,
iets wat ik als kind iets te weinig heb gedaan, dat is toch wel een wens voor mijn kids want voor ze het weten zijn ze volwassen.


Ik kon niet wachten om volwassen te zijn dat leek me zo cool want dan mag je meer ja ja je mag zeker meer! rekeningen betalen, je ozo leuke huishouden doen elke dag opnieuw, je uit de naad werken om ergens te kunnen wonen (ja ok, volwassen zijn is niet altijd minder =) )

Ken je dat? Toen je nog klein was "ik wil graag groter zijn want dan mag ik later opblijven, heb ik mn eigen huis, mag ik lekker zeggen wat ik wil!! "

Niemand die me vertelde dat volwassen zijn ook zo vele nadelen had..

Ondanks dat is mn leven toch gelopen hoe het had moeten lopen, en gun ik me kinderen toch meer; geen zorgen aan t hoofd alleen maar genieten en vooral niet te snel groot willen worden.

Want als zij kunnen genieten, geniet ik dubbel. =D



Geïnspireerd door :
mametmissie.blogspot.com/2011/02/geen-inspiratie-om-te-bloggen-hier-wat.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen