dinsdag 29 maart 2011

29-3-2011 - Garfield


Nou het is achter de rug onze Garfield mocht mee terug naar huis heb m nog even ge-aait voelde wel goed dat ik dat nog kon naderhand.

Voordat manlief een kuil ging graven had ie precies van die plek een koekje weggehaald en was gaan graven, toen ik onze lieve Garfield in de grond neerlegde viel mn oog op die verpakking van dat koekje en je raad nooit wat er op stond!?

Garfield!! Het was een Garfield koekje! (heb t erbij gelegd en toe rustig begraven)

Toeval? ik geloof er niet in het is net alsof het wilde zeggen dat het ok is.

Voor mij is het al een stukje afgesloten maar moeilijk is het nog wel, mn zoontje ging er vanmorgen beter mee om hij zei tegen Garfield tot ziens.. Hij denkt dat ie gaat reïncarneren en terug komt als hondje =)Ik mis m wel maar het is wel fijn dat ie nu geen pijn meer heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen