dinsdag 15 februari 2011

Zolder


Ik was gister even op de zolder om wat broeken te zoeken van mezelf aangezien ik de positie kleding straks in de tas doe moet ik toch wel wat broeken hebbe, broeken die niet eens dicht gaan .. maar goed nu dwaal ik af ik kwam dus op zolder en begon maar een paar dozen open te trekken want ik zou bij God niet eens weten waar ik wat in heb gestopt.
Ken je dat verhuizen en omdat je teveel rotzooi meesleept je het maar in de dozen laat zitten en het direct op zolder zet?? Ik ben zo eentje (lui) eigelijk moet ik van de zomer eens een dag je pakken en zeker 3 dozen perdag uitzoeken, het staat daar maar vol met troep waarvan ik waarschijnlijk niet eens s nog weet dat het nog bestaat! En dat is dan nog niet eens s alle maal van mij ik heb een schat van een man de liefde van me leven hij is perfect voor hoever je perfect kan zijn hij is de perfecte papa de hardwerkende man en hij helpt in het huishouden maar ook hij heeft de tik van dingen verzamelen en bij iedere verhuizing met zich meeslepen van oude bankpassen tot rouwkaarten tot foto's van personen die hij eigelijk nooit meer zien of zou willen zien. Dat heb ik dus met kleine frutsels van sieraden tot tekeningen van Raf tot cadeautjes van mensen die je omdat je het goed bedoelt maar bewaard..en waar staat het op een koude donkere zolder die amper daglicht kent.
Moet echt s aan de slag daar ben al 16 keer verhuist in mn leven en heb al de nodige troep weggegooid maar er moet nog zoveel meer weg. En het erge is dit hamsterverzamel gedrag kopieren we over naar de kids. Ik merk dit bij Raf hij spaart vanalles voetbalplaatjes, gogo's duncans, toystory nou alles wat je kan sparen bij de winkel... en voor je wilt zeggen daar ben je zelf bij eeehm nee mn man is zo perfect ik laat m alle boodschappen doen dus hij neemt die troep mee haha =D heel lief maar liever niet!
Vanmorgen heel de boven verdieping gepoetst gezogen en gedweild, nou ik vind playmobile best leuk en peperduur speelgoedheeft ie van een kennis gekregen piraten playmobile daar zit dus heefl slim een schatkist bij en allemaal van die iete piete peuterige kleine rot muntjes nou mijn zoon is zo blij met zn speelgoed hij kijkt er niet naar om maar strooit die dingen gewoon in de rondte ja ik ga niet over die grond kruipen voor ik de stofzuiger aanzet misschien gemeen maar heb ze gewoon de stofzuiger in laten vliegen heb m al tig keer gezegt als je iets wilt hebben ruim het dan ook op. Heb m net gezegt dat zn muntjes weggezogen waren "oh" krijg je dan te horen.

Ik heb mezelf voor genomen 1 keer in de paar maanden zn speelgoed onderhanden te nemen om te kijken of ie er nog mee speelt elk jaar krijgt ie toch weer nieuw en streetbeans worden niet gemist als ze weg gaan.
Dit geld ook voor onze laatjes haha en zeker onze zolder dan maar gelijk weg.
Van mij mag nu ook niets meer naar zolder toe tenzij het om een ventilator gaat of de winter kleding.
Zolder heel leuk maar net iets teveel ruimte .

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen