zaterdag 26 februari 2011

Regeldagen/ wandelend bufet

Hier had ik de ringsling nog maar net, nu is ze groter maar dit is vandaag ook haar verblijf =D

Celeste en ik zitten nu midden in de regel periode om het uur wil ze drinken en dan vaak van rechts naar links en weer terug dit is de 2e dag en kom aan niets toe bloggen met mn linkerhand gaat al amper, ze zit in de draagdoek dus af en toe kan ik beide handen gebruiken om te typen en nu schiet me die kat ook nog s naar boven!



Ik denk dat als ik de kans krijg morgen mn huis doe en vandaag alleen de dingen doe die nodig zijn zoals opruimen en afwassen alleen niet met die draagdoek om me nek anders sta ik weer zijwaarts af te wassen had ik me halve zwangerschap ook ik was zo dik dat ik niet bij t aanrecht kon haha. =D



Gelukkig kan zoonlief zichzelf crea bezig houden met papier krijtjes potloden en een schaar kan hij uren zoet zijn.



Ik ben vandaag een wandelend bufet ze kan drinken wanneer ze wilt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten