zaterdag 26 februari 2011

Ken je me niet, hier 25 punten over mij

1. Ben een nerd
2. Ben verslaaft aan italiaans eten
3.Geobsedeerd door mn gewicht
4. Ben gek op disney films
5. Ben een huisvrouw en er niet echt goed in
6. Hou van mn manlief
7. Bang voor spinnen
8. Verhuizen is een hobby van me
9. Kan er niet tegen als iemand een puist heeft
10. Harry Potter is te gek
11. Hou van IKEA
12. Koop kleren bij zeeman,wibra en action en de kwaliteit is super!
13. Hou van haken
14. Ben gek op mn gezin.
15. Ik maak nooit iets af (bijna nooit)
16. 'k strijk noooit
17. Hou van Hello Kitty :3
18. Praat in mezelf
19. Ben 20 kg aan gekomen tijdens laatste zwangerschap.
20. Ben gek op katten.
21. Ben gek op bloggen
22. Kom soms inspiratie te kort
23. Sinds ik weer een baby heb is ma flodder mn 2e naam, komt wel weer goed.
24. Ik doe schijnheilig tegen de buren want die doen alsof ze me aardig vinden terwijl we eigelijk ruzie hebben. Lang verhaal maar komt erop neer dat ze last hebben van onze babyfoon en er de 2e dag na geboorte van onze dochter erover kwamen zeuren of het ding zachter mocht... pff-.-
25. Klets graag

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen