maandag 21 februari 2011

Hehe bijna klaar


Ten eerste ben ik weer snot verkouden pff van mij mag het echt s over zijn al weet ik niet goed of het verkoudheid is want de hooikoorts begint ook al weer.



Vandaag ben ik dus alleen maar bezig geweest met de rotzooi opruimen heb de keuken gepoetst, afgewassen... 2 keer was opgevouwen was opgehangen met de baby rond gesleurd haha nou ja is vandaag een beetje plakkerig en wil alleen maar op schoot en dus niet neer gelegd worden ik kan beter mn huishouden 's nachts doen =D

O ja baby in bad gedaan met me zoontje gekleid en gekookt.



Vanavond stond chicken tonight met rijst op t menu lekker snel en lui haha



Zei ik nu was op gehangen ik kijk ff achterom en daar staat nog een halve mand ja .. ik was er mee bezig tot dat dochterlief weer mn aandacht wou nu staat er nog een was te draaien dus die hang ik zo samen maar even op.



Pff bloggen valt niet mee zo onder t borstvoeden ...

Zodadelijk zoonlief naar bed brengen en dan lekker bankhangen en met mn verstand op nul naar gtst kijken en dan zit de dag er weer op.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen